Ogłoszenia i komunikaty

opis kategorii ORGANIZACJA

Więcej o: Organizacja

Informator powiatowy stanowi zbiór wszystkich najważniejszych instytucji, organizacji i podmiotów gospodarczych, które zlokalizowane są na terenie naszego powiatu.

Więcej o: Informator powiatowy

Dla ułatwienia Klientom załatwiania spraw Starostwo Powiatowe opracowało Karty Spraw realizowanych przez komórki merytoryczne Urzędu, wraz z drukami wniosków. Zostały one zamieszczone w Katalogu spraw.

Biuro Obsługi Klienta przyjmuje wszystkie sprawy kierowane do Urzędu i czynne jest codziennie od pon. do pt. w godz. 7:30 – 15:30.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Niżański z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko, ul. Plac Wolności 2, tel/fax. 15 8412 700, e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. Funkcjonujący dotąd w Starostwie Powiatowym w Nisku Administrator Bezpieczeństwa Informacji – Andrzej Kołodziej staje się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 15 8412 700 w.127 oraz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane mogą być w następujących celach:
    1. realizacji zadań powiatu oraz innych zadań zleconych na podstawie ustawy o samorządzie powiatowym i przepisów szczególnych
    2. w celu realizacji przedmiotu umowy
    3. w innych celach na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być strony postępowań.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
    1. w zakresie realizacji zadań określonych w ust. 3 lit. a przez okres niezbędny do realizacji tych zadań oraz okres określony przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi,
    2. w zakresie realizacji zawartej przez Panią/Pana umowy, do czasu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
    3. do momentu wycofania zgody na przetwarzanie, jeżeli to przetwarzanie odbywało się na podstawie zgody.
  1. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. dostępu do treści swoich danych,
    2. prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
    3. prawo do przenoszenia danych,
    4. prawo wniesienia sprzeciwu,
    5. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.
  2. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
  3. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
    1. w zakresie realizacji określonych w ust. 3 lit. a wymogiem ustawowym i jest obligatoryjne, a ich zakres został określony w ustawie Kodeks postępowania administracyjnego oraz w przepisach szczegółowych, konsekwencją niepodania tych danych będzie pozostawienie podania bez rozpoznania,
    2. w celu zawarcia i realizacji umowy jest warunkiem zawarcia umowy, podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy,
    3. w przypadku innych celów na podstawie Pana/Pani zgody, podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji tego celu.
  4. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Więcej o: Katalog spraw

Geodeta Powiatowy - Naczelnik Wydziału

Andrzej Nowak

tel. (15) 841-21-13, wewn. 301, (15) 841-32-49, pokój 15

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

adres: ul. Kościuszki 7

37-400 Nisko

 

Numery kont do wpłat bankowych:

z zakresu geodezyjno kartograficznego:

23 9430 0006 0038 3464 2000 0006

Więcej o: Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami

Sprawy do zrealizowania w wydziale Architektury i Budownictwa.


Wymagane procedury budowlane: strona GŁÓWNEGO URZĘDU NADZORU BUDOWLANEGO

Więcej o: Wydział Architektury i Budownictwa

Sprawy do zrealizowania w wydziale Komunikacji.

Godziny obsługi stron:

poniedziałek: 8:00 - 16:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:00 

 

Telefon: 15 8416 047

numer konta do wpłat bankowych: 16 9430 0006 0038 3464 2000 0035

 

ZASADY OBSŁUGI STRON W WYDZIALE KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W NISKU

W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa informujemy, że w Starostwie Powiatowym w Nisku przywrócona została częściowa, bezpośrednia obsługa klientów w sprawach z zakresu komunikacji, z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.

Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy zainteresowanych do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie, korzystając z innych kanałów komunikacji, takich jak: e- mail, ePUAP, poczta tradycyjna.

Wyjaśnienia i pomoc w wielu sprawach komunikacyjnych można uzyskać w trakcie rozmowy z pracownikami Wydziału Komunikacji pod numerami telefonów:

  • rejestracja pojazdów – 15 84 16 047
  • prawa jazdy – 15 84 16 653.

Zachęcamy do komunikowania się za pośrednictwem powyższych numerów telefonów w celu umówienia się na wizytę w określonym terminie, jak również do przekazywania zleceń wysyłki dokumentów na adres domowy.

Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie w dotychczasowych godzinach obsługi stron w Wydziale Komunikacji.

Klientów załatwiających sprawy w Wydziale prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych o nieprzychodzenie do urzędu i przełożenie wizyty na inny termin.

Klienci w trakcie wizyty w Wydziale Komunikacji zobowiązani są do:

  • zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika urzędu,
  • dezynfekcji rąk po wejściu do budynku urzędu,
  • zachowania dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku,
  • stosowania się do zaleceń pracowników Starostwa.

Zastrzega się, że osoby niestosujące się do zasad zakrywania ust i nosa nie będą obsługiwane.

W budynku Wydziału Komunikacji przy ulicy 3 Maja 32 C może jednocześnie przebywać :

  • 1 osoba przy okienku na piętrze,
  • 4 osoby przy stolikach do wypełniania dokumentów,
  • 1 osoba w śluzie powietrznej pomiędzy drzwiami wejściowymi.

Wpłaty opłat komunikacyjnych realizowane na bieżąco są przy pomocy terminala płatniczego, w okienku na pierwszym piętrze.

Gotówkę w dalszym ciągu można wpłacać w Nadsańskim Banku Spółdzielczym przy ulicy Paderewskiego w Nisku – bez prowizji, w innych punktach z prowizją. 

Zachęcamy również do wykonywania przelewów opłat przez internet.

Więcej o: Wydział Komunikacji

Na tej stronie zgromadziliśmy kilkanaście artykułów ilustrujących różne sposoby prezentacji treści. Przed opublikowaniem serwisu sugerujemy - oczywiście - wyłaczenie tej zakładki albo udostępnienie jej tylko dla specjalnej grupy użytkowników, np. autorów.

Więcej o: Typografia strony