opis kategorii ORGANIZACJA

Więcej o: Organizacja

Informator powiatowy stanowi zbiór wszystkich najważniejszych instytucji, organizacji i podmiotów gospodarczych, które zlokalizowane są na terenie naszego powiatu.

Więcej o: Informator powiatowy

Dla ułatwienia Klientom załatwiania spraw Starostwo Powiatowe opracowało Karty Spraw realizowanych przez komórki merytoryczne Urzędu, wraz z drukami wniosków. Zostały one zamieszczone w Katalogu spraw.

Biuro Obsługi Klienta przyjmuje wszystkie sprawy kierowane do Urzędu i czynne jest codziennie od pon. do pt. w godz. 7:30 – 15:30.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Niżański z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko, ul. Plac Wolności 2, tel/fax. 15 8412 700, e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. Funkcjonujący dotąd w Starostwie Powiatowym w Nisku Administrator Bezpieczeństwa Informacji – Andrzej Kołodziej staje się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 15 8412 700 w.127 oraz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane mogą być w następujących celach:
    1. realizacji zadań powiatu oraz innych zadań zleconych na podstawie ustawy o samorządzie powiatowym i przepisów szczególnych
    2. w celu realizacji przedmiotu umowy
    3. w innych celach na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być strony postępowań.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
    1. w zakresie realizacji zadań określonych w ust. 3 lit. a przez okres niezbędny do realizacji tych zadań oraz okres określony przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi,
    2. w zakresie realizacji zawartej przez Panią/Pana umowy, do czasu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
    3. do momentu wycofania zgody na przetwarzanie, jeżeli to przetwarzanie odbywało się na podstawie zgody.
  1. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. dostępu do treści swoich danych,
    2. prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
    3. prawo do przenoszenia danych,
    4. prawo wniesienia sprzeciwu,
    5. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.
  2. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
  3. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
    1. w zakresie realizacji określonych w ust. 3 lit. a wymogiem ustawowym i jest obligatoryjne, a ich zakres został określony w ustawie Kodeks postępowania administracyjnego oraz w przepisach szczegółowych, konsekwencją niepodania tych danych będzie pozostawienie podania bez rozpoznania,
    2. w celu zawarcia i realizacji umowy jest warunkiem zawarcia umowy, podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy,
    3. w przypadku innych celów na podstawie Pana/Pani zgody, podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji tego celu.
  4. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Więcej o: Katalog spraw

Sprawy do zrealizowania w wydziale Architektury i Budownictwa.


Wymagane procedury budowlane: strona GŁÓWNEGO URZĘDU NADZORU BUDOWLANEGO

Więcej o: Wydział Architektury i Budownictwa

Sprawy do zrealizowania w wydziale Komunikacji.

Godziny obsługi stron:

poniedziałek: 8:00 - 16:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:00 

 

Telefon: 15 8416 047

numer konta do wpłat bankowych: 16 9430 0006 0038 3464 2000 0035

 

WAŻNA INFORMACJA

 

 

Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzeniem nowych zasad bezpieczeństwa, wynikających z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. nr 522), tj. ograniczenia w przemieszczaniu się i obowiązkiem pozostania w domu, z wyłączeniem dojazdu do pracy czy załatwiania niezbędnych codziennych potrzeb takich jak zakup jedzenia, lekarstw czy opieki nad bliskimi, zachodzi potrzeba zmiany zasad rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nisku.

Począwszy od dnia 25 marca 2020 r., mieszkańcy powiatu niżańskiego (osoby fizyczne), będą mogli zarejestrować pojazd, przesyłając kurierem lub pocztą (na adres Starostwa Powiatowego w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko), wniosek i oryginały dokumentów, niezbędnych do rejestracji pojazdu. Jeżeli rejestrowany w Wydziale Komunikacji pojazd jest zarejestrowany i posiada tablice rejestracyjne – prosimy również o ich przesłanie na powyższy adres.

Ze względu na to, że Starostwo Powiatowe w Nisku nie ma obowiązku przesyłania do rejestrującego pojazd właściciela nowych tablic rejestracyjnych i dokumentów z tym związanych, prosimy o rozważenie zlecenia wysyłki tablic i dokumentów przez nasz urząd, w ramach usług Poczty Polskiej. Cena takiej usługi wynosi 15,60 zł. Kwotę tą można doliczyć do standardowej opłaty za rejestrację – należy jednak w tytule opłaty zaznaczyć, że  zawiera ona koszt dostarczenia do właściciela dokumentów i tablic.

Prosimy również o podanie adresu poczty elektronicznej, co umożliwi nam, po zarejestrowaniu pojazdu, przesłanie właścicielowi skanu pozwolenia czasowego. Będzie to niezbędne do zawarcia obowiązkowego ubezpieczenia OC już w dniu rejestracji pojazdu, ponieważ brak ubezpieczenia OC może skutkować naliczeniem wysokich kar.

Prosimy również o podanie numeru telefonu kontaktowego, co pozwoli nam na przekazanie Państwu informacji o zarejestrowaniu pojazdu i wysłaniu skanu pozwolenia.

Pozostali zainteresowani, tj. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą związaną z używaniem pojazdów lub ich obrotem, oraz osoby prawne, proszone są o kontakt telefoniczny z Wydziałem Komunikacji, celem ustalenia zasad załatwienia ich spraw.

Numer telefonu do Wydziału Komunikacji: (15) 841 60 47 wewn.  od 201 do 204 lub adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

 

Starosta Niżański

Robert Bednarz

Więcej o: Wydział Komunikacji

Na tej stronie zgromadziliśmy kilkanaście artykułów ilustrujących różne sposoby prezentacji treści. Przed opublikowaniem serwisu sugerujemy - oczywiście - wyłaczenie tej zakładki albo udostępnienie jej tylko dla specjalnej grupy użytkowników, np. autorów.

Więcej o: Typografia strony