W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa informujemy, że w Starostwie Powiatowym w Nisku przywrócona została częściowa, bezpośrednia obsługa klientów w sprawach z zakresu komunikacji, z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.

Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy zainteresowanych do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie, korzystając z innych kanałów komunikacji, takich jak: e- mail, ePUAP, poczta tradycyjna.

Wyjaśnienia i pomoc w wielu sprawach komunikacyjnych można uzyskać w trakcie rozmowy z pracownikami Wydziału Komunikacji pod numerami telefonów:

  • rejestracja pojazdów – 15 84 16 047
  • prawa jazdy – 15 84 16 653.

Zachęcamy do komunikowania się za pośrednictwem powyższych numerów telefonów w celu umówienia się na wizytę w określonym terminie, jak również do przekazywania zleceń wysyłki dokumentów na adres domowy.

Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie w dotychczasowych godzinach obsługi stron w Wydziale Komunikacji.

Klientów załatwiających sprawy w Wydziale prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych o nieprzychodzenie do urzędu i przełożenie wizyty na inny termin.

Klienci w trakcie wizyty w Wydziale Komunikacji zobowiązani są do:

  • zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika urzędu,
  • dezynfekcji rąk po wejściu do budynku urzędu,
  • zachowania dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku,
  • stosowania się do zaleceń pracowników Starostwa.

Zastrzega się, że osoby niestosujące się do zasad zakrywania ust i nosa nie będą obsługiwane.

W budynku Wydziału Komunikacji przy ulicy 3 Maja 32 C może jednocześnie przebywać :

  • 1 osoba przy okienku na piętrze,
  • 4 osoby przy stolikach do wypełniania dokumentów,
  • 1 osoba w śluzie powietrznej pomiędzy drzwiami wejściowymi.

Wpłaty opłat komunikacyjnych realizowane na bieżąco są przy pomocy terminala płatniczego, w okienku na pierwszym piętrze.

Gotówkę w dalszym ciągu można wpłacać w Nadsańskim Banku Spółdzielczym przy ulicy Paderewskiego w Nisku – bez prowizji, w innych punktach z prowizją. 

Zachęcamy również do wykonywania przelewów opłat przez internet.