Aktualności
Podkategorie
Poradnik interesanta
Wybierz kategorię lub wprowadź szukany ciąg znaków nazwy sprawy.
Katalog spraw
Dla ułatwienia Klientom załatwiania spraw Starostwo Powiatowe opracowało Karty Spraw realizowanych przez komórki merytoryczne Urzędu, wraz z drukami wniosków. Zostały one pogrupowane według Wydziałów Starostwa i zamieszczone poniżej.
Biuro Obsługi Klienta przyjmuje wszystkie sprawy kierowane do Urzędu i czynne jest codziennie od pon. do pt. w godz. 7:30 – 15:30.
Wydział Komunikacji prowadzi obsługę stron w poniedziałki w godz. 8:00 - 16:30, od wtorku do piątku w godz. 8:00 - 15:00.
W sprawach skarg i wniosków starosta, wicestarosta przyjmują we wtorki w godz. 11:00 -15:30
Naczelnicy Wydziałów Starostwa Powiatowego przyjmują w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy
Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, przekazać opinię lub zadać pytanie możesz skorzystać z modułu poniżej:
ZAPOZNAJ SIĘ Z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ RODO
WYPEŁNIJ ANKIETĘ ZADOWOLENIA PETENTA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH W URZĘDZIE