Bieliny , dnia 29-02-2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące realizacji zamówienia pn.
„Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach”
I. Informacje o Zamawiającym:
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach ul. Św. Wojciecha 29 37-410 Ulanów NIP:8651970488
- Kontakt z Zamawiającym
Kontakt telefoniczny z Zamawiającym możliwy jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00
Osobą wyznaczoną do kontaktu jest ks. Wojciech Szpara , nr tel (+48) 158764105
kom: 530 039 977; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. Tryb udzielenia zamówienia:
- Postępowanie nie podległa przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z2023r.poz.1605 ze zmianami), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień
- Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamówienie jest realizowane przez Parafię Rzymskokatolicką pw. Świętego Wojciecha B.M w Bielinach , w ramach umów zawartych z Starostwem Powiatowym w Nisku .
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. „Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków”.
III. Istotne informacje na temat przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zadania jest konserwacja techniczna i estetyczna w zakresie Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach. Z uwagi na wysoki stopień trudności oraz fakt, że zadanie stanowi kontynuację działań podjętych w poprzednich latach, Zamawiający wymaga, aby Oferent dokonał wizji lokalnej obiektu, mającej na celu dokładne i szczegółowe rozpoznanie warunków związanych z realizacją zamówienia, jak również rozpoznanie możliwych ryzyk z nim związanych, wpływających na prawidłowe oszacowanie kosztów. Do oferty należy załączyć Zaświadczenie o odbyciu wizji lokalnej.
- Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej: 07-03-2024 o godz. 11:00 oraz 21-03-2024 r. o godz. 11:00. Na wizję lokalną należy przybyć z wypełnionym i wydrukowanym egzemplarzem Zaświadczenia, którego wzór zawarty jest w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania.
- Prace konserwatorskie, których przedmiar przedstawiony został w Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania, obejmują
- Postawienie rusztowań,
- Oczyszczenie ze starej farby,
- Naprawa gzymsów,
- Malowanie elewacji kościoła
- Zakres przewidzianych czynności obejmuje:
- Rusztowania zewnętrzne : dla wykonania robót remontowych na elewacjach budynku na całych ich wysokościach. Nad wejściami do budynku muszą być wykonane daszki ochronne ze spadkiem w kierunku ścian budynku,
- Zabezpieczenie folią otworów okiennych i drzwiowych,
- Zeskrobanie i zmycie starej farby na powierzchni ścian , gzymsów i obramień okiennych,
- Odbicie zmurszałych i uszkodzonych tynków do wysokości ok 1,10 m,
- Osuszenie ścian w miejscach odbitych tynków
- W miejscach odbitych tynków wykonanie tynków uzupełniających cementowo – wapiennych kat. III,
- Naprawa ubytków w gzymsach z zastosowaniem specjalistycznych zapraw renowacyjnych,
- Malowanie elewacji: dwukrotne malowanie elewacji farbą silikatową z zachowaniem istniejących kolorów .
- Pełna dokumentacja Projektu jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, podczas wizji lokalnej.
- Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej potwierdzającej współfinansowanie zadania (wzór i miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający).
- W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu trzech egzemplarzy powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej, obejmującej część opisową, rysunkową i fotograficzną w wersji papierowej (wydruk) oraz jednej wersji elektronicznej w formacie „pdf”, (na nośniku CD lub DVD) w terminie do 3 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
- Realizacja prac winna odbywać się ze szczególną starannością z zastosowaniem technik zgodnych ze sztuką konserwatorską, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa regulującymi czynności danego rodzaju, w tym przepisami dotyczącymi ochrony konserwatorskiej oraz warunkami umowy.
- Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje również inne prace konieczne do jego wykonania, a nieujęte w zapytaniu lub załącznikach do niego, a które są niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.
- Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
- zabezpieczenia strefy prac z uwzględnieniem ciągłości udostępniania obiektu,
- zabezpieczenia przed uszkodzeniem wszelkiej istniejącej infrastruktury technicznej, elementów zabytkowych oraz usunięcie wszelkich szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przywrócenie uszkodzonych elementów do stanu niepogorszonego sprzed dnia rozpoczęcia prac,
- przestrzegania przepisów BHP i ppoż,
- uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień dot. wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
- Termin realizacji zamówienia:
- 30-10-2024
- Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, która będzie niezgodna z treścią zapytania
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia z kilkoma lub jednym Oferentem, który/którzy złożył/złożyli najkorzystniejszą/najkorzystniejsze ofertę/oferty i spełnia/spełniają warunki udziału w postępowaniu.
IV. Warunki udziału w konkursie ofert:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
- Posiadają odpowiednie doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia:
- w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 1 zadanie o wartości przynajmniej 100 000,00 zł brutto, polegające na konserwacji obiektów w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków,
W celu potwierdzenia spełnienia wyżej określonych warunków oferent powinien prawidłowo wypełnić formularz WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
- Dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:
- Kierownikiem prac konserwatorskich zgodnie z art. 37c ustawy U S T AWA z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Oferent powinien prawidłowo wypełnić WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
- Posiadają ważną i opłaconą polisę potwierdzającą, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę przynajmniej 1 000 000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku oferent powinien załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy.
- Nie podlegają wykluczeniu:
- na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
V. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. |
Opis kryterium oceny |
Znaczenie (pkt) |
1. |
Cena (Pc) |
75 punktów |
2. |
Doświadczenie Oferenta |
25 punktów |
|
Razem |
100 punktów |
- Sposób dokonywania oceny:
- Sposób oceny ofert kryterium „Cena”:
Pc= (Cbn/Cb)x60 punktów
Gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
- Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Oferenta (pdo): w kryterium tym, sumarycznie punktowane będzie doświadczenie Oferenta, ujęte w prawidłowo wypełnionym formularzu WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2. Maksymalną ilość punków uzyska podmiot, który w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował prace konserwatorskie przy malowidłach ściennych w przynajmniej 10 obiektach wpisanych do rejestru zabytków:
- 1-2 obiekty – 1
- 3-6 obiektów – 5
- 7-9 obiektów – 15 pkt.
- 10 obiektów lub więcej – 25
- Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
VI. Płatność.
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
VII. Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca złoży ofertę na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, wraz z obowiązkowymi załącznikami.
- Wykonawca składa ofertę w terminie do dnia 31-03-2024 r. do godz. 15.00, w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie poprzez złożenie jej osobiście, pocztą lub kurierem pod następującym adresem:
- Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach Św. Wojciecha 29 37-410 Ulanów
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
OFERTA
„Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach”.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Informacje o formalnościach:
- Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podległa wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o jego wynikach.
- W niniejszym postępowaniu nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania
Pliki do pobrania
Załącznik 1 - Formularz oferty (doc)
Załącznik 2 - Wykaz prac (doc)
Załącznik 3 - Wykaz osób (doc)