Bieliny , dnia 29-02-2024 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 dotyczące realizacji zamówienia pn.

 

„Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach”

 

 

I.          Informacje o Zamawiającym:

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętego  Wojciecha B.M. w  Bielinach  ul. Św. Wojciecha 29 37-410 Ulanów NIP:8651970488

  1. Kontakt z Zamawiającym

Kontakt telefoniczny z Zamawiającym możliwy jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00

Osobą wyznaczoną do kontaktu jest ks. Wojciech Szpara , nr tel (+48) 158764105
kom: 530 039 977; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

II.         Tryb udzielenia zamówienia:                                                                                                                               

  1. Postępowanie nie podległa przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z2023r.poz.1605 ze zmianami), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień
  2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Zamówienie jest realizowane przez Parafię Rzymskokatolicką pw. Świętego Wojciecha B.M w Bielinach , w ramach umów zawartych z Starostwem Powiatowym w Nisku  .
  4. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. „Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków”.

III.     Istotne informacje na temat przedmiotu zamówienia:                                                                                                                                 

  1. Przedmiotem zadania jest konserwacja techniczna i estetyczna  w zakresie Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach. Z uwagi na wysoki stopień trudności oraz fakt, że zadanie stanowi kontynuację działań podjętych w poprzednich latach, Zamawiający wymaga, aby Oferent dokonał wizji lokalnej obiektu, mającej na celu dokładne i szczegółowe rozpoznanie warunków związanych z realizacją zamówienia, jak również rozpoznanie możliwych ryzyk z nim związanych, wpływających na prawidłowe oszacowanie kosztów. Do oferty należy załączyć Zaświadczenie o odbyciu wizji lokalnej.
  2. Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej: 07-03-2024 o godz. 11:00 oraz 21-03-2024 r. o godz. 11:00. Na wizję lokalną należy przybyć z wypełnionym i wydrukowanym egzemplarzem Zaświadczenia, którego wzór zawarty jest w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania.
  3. Prace konserwatorskie, których przedmiar przedstawiony został w Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania, obejmują
    1. Postawienie rusztowań,
    2. Oczyszczenie ze starej farby,
    3. Naprawa gzymsów,
    4. Malowanie elewacji kościoła

 

  1. Zakres przewidzianych czynności obejmuje:
  1. Rusztowania zewnętrzne : dla wykonania robót remontowych na elewacjach budynku na całych ich wysokościach. Nad wejściami do budynku muszą być wykonane daszki ochronne ze spadkiem w kierunku ścian budynku,
  2. Zabezpieczenie folią otworów okiennych i drzwiowych,
  3. Zeskrobanie i zmycie starej farby na powierzchni ścian , gzymsów i obramień okiennych,
  4. Odbicie zmurszałych i uszkodzonych tynków do wysokości ok 1,10 m,
  5. Osuszenie ścian w miejscach odbitych tynków
  6. W miejscach odbitych tynków wykonanie tynków uzupełniających cementowo – wapiennych kat. III,
  7. Naprawa ubytków w gzymsach z zastosowaniem specjalistycznych zapraw renowacyjnych,
  8. Malowanie elewacji: dwukrotne malowanie elewacji farbą silikatową z zachowaniem istniejących kolorów .
    1. Pełna dokumentacja Projektu jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, podczas wizji lokalnej.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej potwierdzającej współfinansowanie zadania (wzór i miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający).
    3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu trzech egzemplarzy powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej, obejmującej część opisową, rysunkową i fotograficzną w wersji papierowej (wydruk) oraz jednej wersji elektronicznej w formacie „pdf”, (na nośniku CD lub DVD) w terminie do 3 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
    4. Realizacja prac winna odbywać się ze szczególną starannością z zastosowaniem technik zgodnych ze sztuką konserwatorską, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa regulującymi czynności danego rodzaju, w tym przepisami dotyczącymi ochrony konserwatorskiej oraz warunkami umowy.
    5. Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje również inne prace konieczne do jego wykonania, a nieujęte w zapytaniu lub załącznikach do niego, a które są niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.
    6. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
      1. zabezpieczenia strefy prac z uwzględnieniem ciągłości udostępniania obiektu,
      2. zabezpieczenia przed uszkodzeniem wszelkiej istniejącej infrastruktury technicznej, elementów zabytkowych oraz usunięcie wszelkich szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przywrócenie uszkodzonych elementów do stanu niepogorszonego sprzed dnia rozpoczęcia prac,
      3. przestrzegania przepisów BHP i ppoż,
      4. uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień dot. wykonania przedmiotu zamówienia.
    7. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
    8. Termin realizacji zamówienia:
      1. 30-10-2024
    9. Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, która będzie niezgodna z treścią zapytania
    10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
    11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia z kilkoma lub jednym Oferentem, który/którzy złożył/złożyli najkorzystniejszą/najkorzystniejsze ofertę/oferty i spełnia/spełniają warunki udziału w postępowaniu.

IV.      Warunki udziału w konkursie ofert:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

  1. Posiadają odpowiednie doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia:
    1. w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 1 zadanie o wartości przynajmniej 100 000,00 zł brutto, polegające na konserwacji obiektów w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków,

W celu potwierdzenia spełnienia wyżej określonych warunków oferent powinien prawidłowo wypełnić formularz WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.

  1. Dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:
    1. Kierownikiem prac konserwatorskich zgodnie z art. 37c  ustawy U S T AWA z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami

W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Oferent powinien prawidłowo wypełnić WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.

  1. Posiadają ważną i opłaconą polisę potwierdzającą, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę przynajmniej 1 000 000,00 zł.

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku oferent powinien załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy.

  1. Nie podlegają wykluczeniu:
    1. na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

V.         Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:                                                                                                                                 

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Lp.

Opis kryterium oceny

Znaczenie (pkt)

1.

Cena (Pc)

75 punktów

2.

Doświadczenie Oferenta

25 punktów

 

Razem

100 punktów

 

  1. Sposób dokonywania oceny:
    1. Sposób oceny ofert kryterium „Cena”:

Pc= (Cbn/Cb)x60 punktów

Gdzie:

Pc - liczba punktów

Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto

Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto

  1. Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Oferenta (pdo): w kryterium tym, sumarycznie punktowane będzie doświadczenie Oferenta, ujęte w prawidłowo wypełnionym formularzu WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2. Maksymalną ilość punków uzyska podmiot, który w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował prace konserwatorskie przy malowidłach ściennych w przynajmniej 10 obiektach wpisanych do rejestru zabytków:
    • 1-2 obiekty – 1
    • 3-6 obiektów – 5
    • 7-9 obiektów – 15 pkt.
    • 10 obiektów lub więcej – 25
  2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
  3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

VI.      Płatność.                                                                                                                                

Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

VII.    Sposób przygotowania oferty:                                                                                                                                

  1. Wykonawca złoży ofertę na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, wraz z obowiązkowymi załącznikami.
  2. Wykonawca składa ofertę w terminie do dnia 31-03-2024 r. do godz. 15.00, w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie poprzez złożenie jej osobiście, pocztą lub kurierem pod następującym adresem:
  3. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętego Wojciecha B.M. w  Bielinach  Św. Wojciecha 29 37-410 Ulanów 

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis:

 

OFERTA

„Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach”.

 

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VIII. Informacje o formalnościach:                                                                                                                                                                 

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podległa wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o jego wynikach.
  3. W niniejszym postępowaniu nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania

 

 

Zatwierdził 
Ks. Wojciech Szpara
 
Parafia Rzymskokatolicka 
p.w. Świętego . Wojciecha B.M.  w
Bielinach   ul. Św. Wojciecha 29
 37-410 Ulanów
 
 

 

Pliki do pobrania

Załącznik 1 - Formularz oferty (doc)

Załącznik 2 - Wykaz prac (doc)

Załącznik 3 - Wykaz osób (doc)

Załącznik 4 - Przedmiar robót (doc)

Załącznik 5 - Zaświadczenie (doc)