Już od 1 lipca br. będzie można zarezerwować termin wizyty w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nisku przez Internet, korzystając z wdrażanego programu do obsługi systemu kolejkowego. Umożliwia on rezerwację dogodnego dla klienta terminu oraz godziny wizyty w prosty i szybki sposób.
- Wprowadzenie systemu kolejkowego zapewni wyższy standard obsługi klienta. Dodatkowo pozwoli na ograniczenie kontaktów z innymi, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa. Klienci unikną również niepotrzebnych stresów związanych z oczekiwaniem na obsługę – mówi Starosta Niżański Robert Bednarz.
Aby internetowo zarezerwować wizytę w Wydziale Komunikacji, należy skorzystać z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej www.powiatnizanski.pl:
- w zakładce DLA KLIENTA – Wydział Komunikacji – odnośnik do rezerwacji – ZAREZERWUJ WIZYTĘ, lub
- na stronie głównej, poprzez klikniecie w ikonkę ZAREZERWUJ WIZYTĘ W WYDZIALE KOMUNIKACJI
Wskazujemy w formularzu rodzaj sprawy, którą chcemy załatwić, wybieramy datę i godzinę wizyty oraz wypełniamy wymagane pola.
System pozwala na wybranie jednej z usług: Rejestracja Pojazdu, Prawa Jazdy. Po kliknięciu pola „Zarezerwuj” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji.
W przypadku wpisania adresu e-mail, potwierdzenie zostanie wysłane na skrzynkę mailową.
Jak wyjaśnia Naczelnik Wydziału Komunikacji Bogdan Zalewski: - W dniu zaplanowanej wizyty, należy przybyć do budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ulicy 3 Maja 32C i stawić się o wybranej godzinie na wybranym w czasie rezerwacji, stanowiskiem obsługi. W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, będzie on wywołany przez pracownika urzędu. Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec niewielkiemu opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania, skutkować będzie automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki. W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, prosimy o anulowanie jej korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości mailowej, otrzymanej po dokonaniu rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom
Klienci, którzy nie mają dostępu do Internetu, mogą umawiać wizyty telefonicznie, kontaktując się z pracownikiem Wydziału pod numerem telefonu (15) 841 60 47 w. 204. W tej sytuacji należy przygotować się do zapisania lub utrwalenia w inny sposób daty i godziny wizyty.
Jednocześnie informujemy, że pozostałe stanowiska (6 stanowisk) działają na dotychczasowych zasadach i obsługują zgłaszające się osoby na bieżąco, bez konieczności wcześniejszej rezerwacji wizyt.